Sunday, January 10, 2010

.: Mama to be :.

Aslkum semua... lame x mengupdate.. bknnye bz sgt tp kemalasan yg tahap melampau.. xtahulah kemana kerajinan dh pergi.. tp ni tetibe tgh rajin terus jer update laju2.. takut kang pemalas dah dtg xde mood lak nk citer..


Wah tajuk en3 bkn main.. yuppp xlame lg sudah mahu jd mama.. syukur dgn rezeki yg diberi... alhamdulillah.. Jd thn ni jika ade rezeki.. mungkin cucu emak ayah ku nak msk 3 org.. seronok kata emak cucu semakin ramai.. ayah senyum n byk nasihat jage diri n mcm2.. bak kata ayah mcm x caye.. anak perempuan dia dah nak jd seorg ibu.. :))))


Okehlah, korg doakan saya n baby saya ye.. ade mase lg saya update k..bye2.. syg kamu2 semua..

7 comments:

Anna_Fauziana said...

Taniah Kak...semoga semuanya selamat..

Chik chuMeLL said...

waa.....congrats sis..hepi to knw that..suami mane xsyg wife dia kn..hehee..da bape bulan tu..??

Asz Azmi said...

Anna_Fauziana---> terima ksy yang.. :)))

Asz Azmi said...

ChuMeLL ---> terima ksh.. alhamdulillah dah nk msk 2 bulan.. hehe.. :))

sEhA OweN said...

waaaa...
seronoknye la kn...
tahniah ek..
take care of ur self n ur baby...
=)

ZuRaWiTa AhMaD said...

tahniah...harap2 pasni rezeki kak zura lak ikut jejak..nak dpt baby

sang kechil said...

oit kazenkuh syg...nk jadik mak da?? aku mcm xcaye nih...kawen aku nty sape nk amik pica kalo ko ad baby ?? adeii~ hahaha ;)

apepun congrats...kazen zayyan b'+

Followers